Dag 3 - Reisverslag uit Unjung-dong, Zuid-Korea van Ekelien Nutma - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Unjung-dong, Zuid-Korea van Ekelien Nutma - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Ekelien Nutma

Blijf op de hoogte en volg Ekelien

18 Augustus 2013 | Zuid-Korea, Unjung-dong

Beetje laat, maar had nog geen tijd gehad om deze up te daten, is van zaterdag ;)

Vandaag samen met mn oudste unni met de bus naar Gangnam geweest :) ook wel bekend als “building forest”, zoals ze me vertelde, omdat je door alle hoge gebouwen niet eens de zon kan zien. Hier hebben we samen een boek gekocht voor mij om Koreaans te leren in een grote winkel waar ook een hele hoop kpop albums waren, toch wel leuk om dat zo te zien. Vervolgens zijn we samen ddeokbokki gaan eten ergens, smaakte best wel lekker!! Toen nog lopend door gangnam een of andere trap naar beneden genomen waar een heel winkelcentrum was! Volgens mn unni zijn de shirtjes er ongeveer 4 euro en jurkjes of broeken 10, zo goedkoop! Naast winkeltjes konden we er ook bubble tea drinken, dit hebben we dus maar gedaan haha. Door allemaal jongens in Gangnam aangekeken wordend vond ik het echt leuk met haar daar wat rond te lopen, is toch een gek idee dat je in Gangnam loopt, al die hoge gebouwen, dat ken ik helemaal niet. Onderweg terug naar huis heeft ze me Yangdae station laten zien, hier zal ik maandag moeten uitstappen. Weer thuis gekomen hebben we tv gekeken en met de hond gespeeld. Ze vertelde me dat we vanavond uiteten zouden gaan voor haar verjaardag, deze is morgen maar ze is er morgen niet. Alleen dat uiteten gaan zouden we doen nadat mn andere unni klaar was met werken, en dit was pas om 8 uur. Dat werd dus een laat diner.. We hebben met zn allen bij de Chinees gegeten, geen afhaalchinees maar echte Chinees. Hierna zoals vorige avonden weer een wandeling gemaakt door de stad. Toen we met flink gevulde buik thuiskwamen zijn we aan de taart gegaan, met een heerlijk wit wijntje. In het Koreaans happy birthday voor haar gezongen en dat was het alweer. Na nog wat tv gekeken te hebben lig ik nu met een maskertje op mn gezicht dit op bed te typen. Weer een dag voorbij, morgen is het tijd om naar de kerk hier te gaan, iedereen daar schijnt van me te weten dus ik zal wel weer veel bekijk hebben. :’)

  • 18 Augustus 2013 - 15:23

    Annemieke:

    Ha Ekelien,

    Wat leuk dat je een reisdagboek bijhoudt! Interessant om te lezen! Veel plezier en succes daar!

  • 19 Augustus 2013 - 19:25

    Fokelien:

    Wat ben je trouw in het schrijven, zo blijven we goed op de hoogte met wat je allemaal doet, knap hoor dat e gelijk ook Koreaans aan het leren bent, sterkte met je nieuwe taal, geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ekelien

Actief sinds 10 Aug. 2013
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 15170

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 16 Januari 2017

Studeren in Zuid-Korea

14 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Zuid-Korea!!

Landen bezocht: